lørdag 19. juli 2008

Ta på, kose på, lukte på

Om du også er av den typen som liker å ta på, kose med og lukte på garn og strikketøy, kan jeg nå opplyse at følgende av mine strikketøy er tilgjengelige for offentlig beføling:


Verdens enkleste teppe


Feather and fan-babyjakke


Trollungejakke

Om lysten skulle melde seg, finnes plaggene på Sømsenteret i Akersgata 8, Oslo.

Til sist legger jeg med et relatert bonusbilde: Pinneguri har oppfordret til garnsniffing, og det er en aktivitet jeg liker godt. Dette garnet lukter sau, gress og Island. Kos!

4 kommentarer:

Pinneguri sa...

Like a baby :D
Takk for at du tok opp oppfordringa. Kanskje jeg skal lage en knapp og sende den ut i bloggverden ;)

GURO sa...

Får vel ta en tur til sømsenteret snart da. Lukte litt rundt. Jeg vil gjerne lukte på Island, går jo stadig og sniffer litt Finnland (sjalet jeg nettopp strikka).

Den feather and fan jakka var kjempefin!

Monstermønster sa...

Sirkler stadig rundt hylla med håndmalt Farytale på Husfliden, trollungejakka di er så fin!

Nå har jeg riktignok ikke en trollunge, men et bøllefrø, så det får stå på lista over fine gaveideer til formerende venner.

Henger på sømsenteret, altså?

Glastrikk sa...

Så morsomt at du har en liten utstilling på Sømsenteret. Du har jo laget litt av hvert til den lille. Genseren til mannen så kjempe deilig ut!
Ha en fin uke!!