fredag 29. april 2011

Hespetre proudly presents: Vor

Et av nyttårsforsettene i år var å designe et eget mønster for salg - og nå har jeg gjort det. Egentlig syns jeg det er for skummelt å sette pris på eget arbeid, men det tenkte jeg at jeg for én gangs skyld skulle blåse i. Derfor er det med en viss stolthet at jeg presenterer min første salgskreasjon: Sokkene Vor.





Sokkene er inspirert av det første glimtet av vårsol. Dette er tå-opp-sokker med et ganske enkelt og morsomt lace-mønster - og det som kanskje er en ny hæl for noen?

Mønsteret er på engelsk, og selges for en liten neve dollar. Her kan du kjøpe:



Mine sokker er strikket av 80 gram lysegrønn Araucania Ranco Solid og 70 gram lysegrå Arwetta.

Underveis i prosessen har jeg hatt uvurderlig hjelp fra noen flinke strikkedamer. Tusen takk for hjelpa Trude, Merete, AnitaK og Amylin! Og heiagjengen - dere også!

12 kommentarer:

Kaktus/Hege sa...

Kjempefine! :tilber:

H. sa...

Kjempefine sokker:) Bra jobba!

Innestemmen sa...

Så flotte! Jeg så de på Monstermønster-bloggen også =)
Ha en fin dag!

elle-melle sa...

Gratulerer!
Sokkene var kjempefine!
Jeg likte den hælen, den så god ut.

Monstermønster sa...

Gratulerer! Nå begynner moroa, kikke på alle som legger ut bilder på Ravelry!

Fru Keilegavlen sa...

Knallfine!! Desse har du all grunn til å vere stolt av!

ane sa...

Heilt nydelege sokkar! Sommaren brukar å være sokkestrikketid for meg, så desse blir nok på lista.

Hanne sa...

Så flotte de var!! Du har virkelig all grunn til å være stolt av deg selv!!

Laila sa...

Nydelige sokker :-)

-Frøken M- sa...

Nydelige sokker! Hadde det ikke vært for at jeg akkurat har kommet over mitt noe anstrengte forhold til sokkestrikking, skulle jeg gjerne ha strikka et par! Inponerende at du har laga ditt eget design! Det ligger waay out there i forhold til mine kunnskaper hvertfall!

Knitritious sa...

Oh så fina sockar!

Tanja sa...

Kjempefine sokker. Kunne godt ha tenkt meg å kjøpe mønsteret, men da på norsk. Knoter altfor mye med engelske mønstre!