onsdag 29. desember 2010

FO: Vottedilla

Pacman-vottene utløste et lite skred med vottestrikk hos meg. Det var jo så morsomt og kjapt!
Hespetre Jr. - og sikkert alle andre barnehagebarn i landet - har det med å somle bort vottepar eller vottepar, så det var like greit å lage opp noen når jeg først var i gang. Her er de to siste parene før dilla ga seg for denne gang:


Votter som matcher Pingvin-lua


Stripete votter som matcher putene på kjøkkenet.

Oppskrift: Votteoppskrift fra Dalegarn Akvariet
Størrelse: 3 år
Garn: 40 g Freestyle
Pinner: 4 og 4,5
Tidsbruk: Omtrent en kveld per par

Jeg har brodert inn navnet hans inni håndflata på alle votter, og det hjelper jo en anelse. Om de finner igjen votten, havner den i alle fall i rett barnehagehylle.

3 kommentarer:

Hanne sa...

Kule votter :D så mye fint du har i bloggen din :D Her kommer jeg nok igjen :)

Monstermønster sa...

Det står votter på lista her i Nord også, mystisk nok vokser barnehender også, ikke bare resten av kroppen.

godt nyttår til deg og dine!

Nina sa...

For noen fine votter!
Synes pingvinluen med matchende votter er utrolige fine.

Første gang jeg er innom det, men kommer nok tilbake på besøk i nærmeste fremtid.

Ha en fin dag!