onsdag 9. juli 2008

Utfordring: Gjør noe du ikke kan!



Det finnes masse forskjellige tagger av mer eller mindre interessant karakter. De farer omkring, og er stort sett bloggfyll. Men noen ganger kommer det en tag som gjør inspirerer noe, og da jeg fant denne hos Merete, fikk jeg lyst til å sette i gang. Den handler om hvilke mål man setter seg for strikkingen, og det var særlig det første punktet jeg syntes var spennende: Hva jeg har tenkt å lære meg.

I stedet for å svare på taggen, starter jeg en ny serie her i bloggen, og utfordrer alle lesere til å gjøre det samme. Serien heter: Gjør noe du ikke kan!

Det behøver ikke å være noe stort eller banebrytende. Du behøver ikke å finne opp noe selv, eller gjøre avanserte triks. Du kan til og med herme etter andre. Det viktige er at du gjør noe du ikke har gjort før, og at du deler det med oss.

Jeg kan begynne: Mitt første mål har vært å lære meg det som på engelsk heter steeking, og som jeg på norsk kaller klippe-i-strikketøy-uten-å-begynne-å-gråte. Om noen kan det egentlige navnet på denne teknikken, hyl ut! Mitt forsøk er gjennomført, og behørig fotodokumentert. Det ble litt langt, så eget innlegg kommer.

Om du har et lignende prosjekt, legg igjen en kommentar i bloggen. Ingenting er bedre enn å utfordre seg selv, på godt og vondt!

Ingen kommentarer: