søndag 28. oktober 2007

God samvittighet!

Endelig ferdig med denne brysomme UFO-en!









Garn: 120 gram lys grønn Tynn Alpakka
Pinner: 3
Oppskrift: Gammel fra Rauma
Tidsbruk: ehem ... 10 måneder ...

Nå har jeg hatt dårlig samvittighet for denne lenge nok, den har formelig stirret på meg hver gang jeg har logget meg på Ravelry. I tillegg har det vært UFO-uker på Knitting Daily, noe som ikke akkurat hjelper. Nådestøtet kom i form av besøk: Mammaen til den fremtidige eieren kom hit, og jeg fikk se en solid kul på magen, og det så ikke ut til at den hadde tenkt å slutte å vokse med det første ...

Nå har jeg begynt på mer babytøy, ettersom det er babyboom i venneflokken, og broren til mannen venter barn. Bilder kommer etterhvert, vi får satse på at jeg bruker litt kortere tid på de neste prosjektene.

1 kommentar:

Eva sa...

Me like :)Heldig liten baby som får den!