tirsdag 2. oktober 2007

Gaver!

Jeg elsker gaver, har jeg nevnt det? ;)
Ikke bare har jeg nettopp hatt bursdag, men jeg har fått noe fine pakker i posten også.

Ane sendte meg denne flotte pakka, bare fordi jeg frekventerer bloggen hennes (og slumpet til å gjøre det akkurat da telleren tikket over på 2000). Se så flott!



Se så søt!



Så har jeg byttet bort noe hobbybøker, og Vis2vas byttet boka mot denne flotte haugen med rustrød alpakka fra Peru:



Og til sist, den søte søte Marianne: Jeg uttrykte min sjalusi over at det var salg på økologisk færøysk ull hos henne i Barteland, og tror du ikke den gode jenta sendte meg det de hadde igjen i butikken?



Dette har løpelengde nok til å bli et sjal, eller en hel del babytøy. Det eneste hun ville ha igjen for garnet, var at jeg ville legge ut her hva jeg brukte det til. Det løftet skulle jeg nok greie å holde.

Tusen takk, alle sammen!

Ingen kommentarer: