torsdag 8. februar 2007

Gammelt og nytt

Jeg er omsider blitt ferdig med den multifargede boleroen min!
Den ble varm og tykk, og jeg mistenker at den kommer til å få fast plass på kontoret.
Alltid godt å ha ei ulljakke der, for plutselig fryser jeg.

Sånn ble den:




Er spesielt fornøyd med ermene, de er lange og gode:



I generalopprydningen her i helga, fant jeg igjen et mislykket lue-prosjekt som jeg ikke har hatt hjerte til å kaste. Det var meningen at denne skulle toves slik at den passet en femåring, men slik gikk det ikke. Nå, et par år etter, kom jeg endelig på en god løsning for den:
Lua er jo perfekt som tekanne-varmer!

Et nytt og bedre liv:




Så nå, i stedet for å gjøre ferdig andre prosjekter jeg har liggende, har jeg begynt å strikke mer blondestrikk, og nok et skjerf:

Branching out fra Knitty

Så langt har jeg kommet:




Strikkes på bambuspinner 4,5 i enkelttrådet Alpaca fra Du store alpakka!
Garnet fikk jeg til jul av min kjære lillesøster.

1 kommentar:

Strikkelaura sa...

ÅÅhhh for en nyyyddeelig bolero!
Utrolig fine farger :)

Du har kommet godt i gang med Branching out da!
Skal få lagt ut mitt i morgen.
Er bare litt sint på bloggen min om dagen, prøver å få flyttet den om dagen..men det går ikke helt etter planen!