lørdag 3. februar 2007

Ferdig!

Jeg har faktisk blitt ferdige med et par ting. Tro det eller ei.
Her kommer de, med en liten fanfare!



Jakka til Gudmundur ble ferdig, og det på selveste juleaften.
Mari sydde inn glidelåsen, og da var vi ferdige. Hurra, hurra, hurra!

I tillegg fikk Mamma et frilly-skjerf til jul, som jeg ikke ble ferdig med før i romjula. Det tok evigheter å strikke på rysjekanten. Jeg trodde jeg hadde tatt et bilde av hele skjerfet slik det ser ut som ferdig, men der tok jeg feil. Sånn så i alle fall midten av det ut:




Jeg fikk såpass dilla på dette skjerfet, at jeg nå holder på med et til i grønt.
Ferdig med mønsteret, nå er det bare de dumme rysjene igjen. Tror det blir hekling, denne gangen.

Her finner du oppskriften: http://toveb.typepad.com/photos/frdigt/frilly_scarf.html


Så må jeg fortelle at jeg fikk ei strikkebok jeg hadde ønska meg til jul, av den gode kjæresten min. Her er den:



Kan kjøpes på Amazon, og hjemmesiden kan du se på www.domiknitrix.com

Ingen kommentarer: