søndag 23. september 2012

Trådfest

Et prosjekt er ferdig, men ikke bloggbart. Jeg er blitt en sånn som med jerndisiplin fester alle tråder, monterer alle knappestolper og syr i alle knapper før jeg erklærer meg ferdig nok til å legge opp til noe nytt. Ellers havner det fort i UFO-kurven, og livet er for kort til å ha en overfylt kurv med dårlig samvittighet. Men det hender altså at jeg angrer meg litt. Denne ballen er restegarnet etter trådfesten. To hele kvelder tok det, i tillegg til to kvelder på knappestolper og halskant. Ai, ai. Jeg er overmoden for et nytt prosjekt.

Litt av årsaken til at Ting Tar Tid ser dere i bakgrunnen: To hele minutter med ryggen til meg, Mamma? Altfor lenge! Jeg plukker litt blomster mens jeg venter ...


3 kommentarer:

StrikkePia sa...

Du har ståldisiplin ja!! Her blir vel aldri et arbeid gjort ferdig inkl trådfest før et nytt og et nytt og et nytt blir påbegynt. :-)

sissel sa...

Så flink du er da, jernvilje kalles det vist. Prøver å få unna ting jeg også før jeg begynner med noe nytt, men det er vanskelig. Ha ei fin uke.

Erica sa...

Jeg er også absolutt tilhenger av ferdig-ferdig, men jeg har opptil 4 prosjekter samtidig da.

Her plukkes det ikke knopper, men det spises jord og palmeblader. Palmene har nå flyktet inn på kontoret.

Forresten: Rådigg rødkjole!