lørdag 10. oktober 2009

Hjemme igjen!

Storfamilien Hespetre har vært samlet i Roma for en lang høstferie med bursdagsfeiring. Deilige dager i sol, god mat og masse tid sammen med folk man er glad i. Det blir nesten ikke bedre.

Litt garn greide jeg å få med meg også, som vanlig:

Grignasca Flavio Baby merinoull kjøpt på Lana della Vecchia i Roma
Lana Cervinia Forever og Calzetteria sokkegarn fra en merkelig garnbutikk i Terracina
Grignasca Merino Fine på tilbud på LdV
Trøstesokkegarn fra Lidl, fordi det var så vanskelig å finne sokkegarn i Italia

Og til sist: To gaver som venta på meg da jeg kom hjem.
Mystisk sokkegarn i grønntoner og en praktisk prosjektveske
Lana Grossa Meilenweilt og deilige korte 2mm strømpepinner i ibenholt.
Tusen takk!

Livet er ikke det verste man har. :)

3 kommentarer:

sipusa sa...

gratulerer med nydelig garn, fint å ta en tur og få med seg noe sånt hjem igjen:-D

Frk.Badegakk sa...

Gratulerer med vakkert vakkert garn! OG jeg er ikke misunnelig på Roma tur i det hele tatt. Neida...
=P
Gleder meg til å se hva du lager av garnet!=D

Knitritious sa...

Åh, Rom som är så härligt! Kul med lite exotiska garninslag, man tröttnar lätt på det som finns till hands på hemmaplan :-).

Du har väl inte missat remaindergarnhandeln:
http://www.colourmart.com/

Jag stickar just nu av ett mysmjukt Zegna Baruffagarn köpt från Colourmart, se http://knitritious.blogspot.com/2009/10/princess-aiming-at-edge.html

/Strikkomans svenska kompis