lørdag 4. oktober 2008

Overveldende

Man kan si hva man vil om lottomillionærer og andre millionærer, men er det noen som ikke er som andre folk, så er det strikkere. Jeg kan ikke si at jeg noen gang har truffet på så mange usedvanlig generøse mennesker på så kort tid som det jeg har siden jeg startet denne strikkebloggen.

I forrige innlegg viste jeg frem den nydelige pakka fra Bea. Og tror du ikke at innlegget førte til enda mer pakker? Mammadragen har akkurat fått en nydelig Lilledrage, og endt opp med et overskuddslager av bleiebukser. De sendte hun like godt til meg:

Nå har jeg ikke bare noen bleiebukser, men en hel haug! Ferdig lanoliniserte, og klare for at en liten stump skal flytte inn i dem. Nesten så man gleder seg til første bæsjebleie.

Tusen, tusen takk, Mammadragen!
Du er herlig!

Ingen kommentarer: