søndag 15. juli 2007

Tadaa!



Og en liten smakebit:

8 kommentarer:

Frk.Badegakk sa...

Så stilig! Har man strikki sidelengs?

malla-b sa...

fin jakke du har laga!

Bai sa...

For nokre herlege fargar! Og eg henger meg på frk. badegakk: korleis har du strikka? Den var i alle fall veldig spennande!

Astrid sa...

Så stilig genser, og jeg lurer også på strikkemåten.
Astrid

Anonym sa...

Er på en liten surferunde via Hobbyforums nettring... Fin jakke og påbegynt sokk :)

Frk.Badegakk sa...

Jeg har nominert deg. Til hva finner du på bloggen min. Om 5 min eller så, må bare få skrevet innlegget først...=P

LiseH sa...

Kjempestilig jakke!!
Må si du er produktiv :-)!

Guro sa...

Tusen takk, folkens!

Nå ligger det oppskrift på jakka ute i bloggen.

Mrs. Darcy: Det blir en del strikking foran TV-en, hehe. Men det går mest i småprosjekter.