søndag 3. juni 2007

Toving (felting)

Jeg har vært borte i noen dager, derfor kommer mitt siste bidrag til AG3 sent, men godt:

I've been away for a couple of days, and so my final contribution to the "all good things are 3"-kal is a little delayed. But here it is:


Toving - felting:



Garnbruk: 65g Mor Aase
Tidsbruk: 2 ettermiddager
Pinner: 5,5
Mønster: Amanda's Squatty Sidekick fra Knitting Daily.

Yarn: 65g Mor Aase
Time: 2 afternoons
Needles: 5,5 mm
Pattern: Amanda's Squatty Sidekick from Knitting Daily.

Jeg skal selvfølgelig også legge ut ferdig-bilder av strømpene, men de er allerede gitt bort, og jeg venter på at pappa skal sende meg bildene jeg tok med hans kamera.

Etter å ha funnet den geniale oppfinnelsen Google Analytics, har jeg oppdaget noen engelskspråklige lesere. Som jo ikke skjønner stort. Derfor begynte jeg å blogge på engelsk i tillegg. I grønt.

I will, of course, be showing off the finished stockings I made for my sister, but they have already been given away. I did take pictures of them, but since I took them with my father's camera, I have to wait for him to send them to me.

As you may have noticed, I've started blogging in English as well. That is because I recently discovered the ingenious invention of Google Analytics that lets you track your readers. I actually have quite a few hits from the States, and I imagine they don't understand much. So, henceforth, I will be adding this green, translated section.

2 kommentarer:

Frk.Badegakk sa...

Stilig veske du har laget=D
Jeg har også vurdert å blogge tospråklig. Men det må bli etter eksamen... for nå har jeg nok med å formulere meg på norsk=P

Vyvyan sa...

It takes more time and effort to do the translation bit but I appreciate it! You do such lovely work.