tirsdag 1. mai 2007

Status på Argosy

Må bare fortelle dere status:

Nå er Argosy offisielt vokst seg høyere enn meg!
Langsiden måler nå litt over 170 cm, kortsiden litt over 130.

Som tidligere nevnt hadde jeg satt meg som mål å gjøre meg ferdig med ett garn i uka. Denne ukens garn var jeg ferdig med allerede i går kveld (mandag), og nå er jeg begynt å se tvers gjennom ukens garn nummer to.

Begynner å få betenkeligheter i forhold til planlagt garnforbruk. Har fortsatt igjen tre nøster i tillegg til det jeg holder på med nå. Ett av dem vil gå til å gjøre den siste stubben om til et hjørne.

Jeg kan allerede snurre Argosy behagelig rundt meg, og Amma er mye kortere enn meg. Planlegger å se an garnforbruket litt, selv om jeg egentlig hadde tenkt å bruke alt. Det er jo ikke noe behagelig å gå med et altfor langt sjal heller. Hva tror dere?

Det ble etterlyst bilde, og her kommer ett:



Kjæresten tar bildet mens jeg holder på med å ta håret ut av strikk. Ja, ja.

Sjalet fra forrige innlegg er forresten gitt bort.
Rosa fra Hobbyforum får det mot et par overraskelses-garnnøster.
Dette blir spennende. :)

2 kommentarer:

LivM sa...

Dette blir riktig lekkert. Nydelig grønnfarge du har valgt!

malla-b sa...

Falt for dette sjalet ,så no har eg strikka meg eit og, men fargen blei ikkje så fin tok det fyrste og beste eg fann eit nøste som eg kjøpte på salg på Rauma i vinter.
Takk for link og insperasjon.