tirsdag 20. mars 2007

Vidunderlig garnkjøp

Hadde en genial handlerunde i går.
Fikk bestilling på strømper som går til over kneet fra min lillesøster, hun skal ha dem ferdig til neste torsdag, og jeg skal strikke alt jeg makter frem til da.

Så da tok vi en tur på Sømsenteret i Oslo, hvor lillesøster har 30% rabatt.
For 161 kroner fikk vi:

8 nøster naturfarget/hvit Løve Iceland
2 nøster Regia sokkegarn

Ganske supert!
Har aldri tenkt over at de skulle ha garn på Sømsenteret før, men de hadde virkelig godt utvalg, til ganske gode priser. Må tilbake og snuse mer i tilbudskurven der, falt for et garn med angora i, men så skulle de til å stenge da vi var der.

Ukens intensivprosjekt blir altså strømper som går til over kneet, med dette mønsteret.
Strikker på pinne 4,5, så dette skal gå unna. Blir litt slappere enn anbefalt strikkefasthet, men det synes jeg bare er fint.

2 kommentarer:

Frk.Badegakk sa...

Hei!
Har "lukta litt" (uff det ble feil ordvalg), på sokkene du har bestilling på. De er svært fine=)

Jeg har forresten lagt link til deg på "bloggere jeg besøker" lista mi. Håper det er i orden, hvis ikke kan den fjernes=)

Ha en fortsatt god kveld/natt!

Anonym sa...

Hei.
Innom og kikker hos deg, for en flott blogg du har. Desverre er Exhibitionist stengt for nye deltakere denne gang, men det kommer nok flere utfordringer skal du se. Ha en videre flott uke.