lørdag 1. mars 2008

Kast skiten!

Etter det frustrerte innlegget med alle de fine fargene , kom Bea med et (for meg) sjokkerende forslag: Kan du ikke bruke symaskina til å fjerne frustrasjonen?

- Hæ? Går det an?

Når jeg syr noe på maskin, er det vanligvis ensbetydende med nyskapning av frustrasjon, raseri, trådkjerv og opprekking. Men jeg blir ganske frustrert av å feste 14 317 tråder også, og strikketøyet ble stivt og ufleksibelt. Det var bare å kaste det. Eller lære seg å kaste over. Med litt hjelp av mor og søster, fikk jeg til dette:







Ikke det vakreste håndverket verden har sett, men for meg er dette et par skritt bortover på månen. Jeg greide det!



Og for ordens skyld: Ermene strikkes rundt, med trådene godt surret på baksiden. Man gjør da ikke samme idiotfeil to ganger.

1 kommentar:

Anonym sa...

Eg er nesten litt forundra over at det gjekk med symaskin(EG hadde ikkje fått det til).. Men så supert at det fungerte då!!

Den blir kjempelekker!! :)