lørdag 1. mars 2008

Hvis det er sant som de sier ...

... at "tale er sølv, men taushet er gull", må jeg ha gjort det godt de siste ukene.

Det har skjedd mye, men ikke på strikkefronten. Jeg har rett og slett ikke hatt overskudd til de store krumspringene. Men, nok en gang, kan jeg lene meg på ei vending; smått er godt:



PIF-sokker med etterpå-hæl.
Garn: 110g Online Supersocke Nordland
Pinner: Bambus nr. 3,5
Tidsbruk: Et par dager

Morsom måte å gjøre hæl på! Dette skal jeg definitivt gjøre neste gang også, men da skal jeg vente med å legge inn hælen til etter at begge sokkene er ferdig strikket, så det blir litt lettere å vite når jeg er ferdig. Å skrive ned antall cm eller omganger mens man strikker er for pyser!

Sokkene er ferdige, og gitt bort til sjefen som PIF-gave. Med det er jeg ferdig med denne omgangens PIF, med mindre noen bestemmer seg for å ta den siste ledige plassen.

Med neste prosjekt innrømmer jeg et mulig utbrudd av startitis. Jeg har begynt på et nytt prosjekt. Igjen. Babyjakke. Igjen. Med kjøpt garn. Før jeg graver meg ned i skam, skal dere få se fremgangen på herligheten:





Sett i havskum og glattstrikk fra DSAs Strikk til baby.
Garn: DSAs Babysilk i farge 324.
Pinner: 3 mm.

Ingen kommentarer: