fredag 22. juli 2011

Klar - ferdig - strikk!


Siden jeg nå ser for meg et år med sokkestrikking, har jeg splæsja på litt inspirasjon og godt utstyr. Socks on the road av Nancy Bush og Interweaves Favorite Socks. Og noen deilige, deilige rundpinner i 2,25 og 2,5. To par i hver størrelse, så jeg kan strikke sokkene samtidig. Som min kompanjong til høyre der, er det ikke alltid sokkene går så fort fremover. Derfor har jeg brutt med min monogame strikkestil og gått over til stor kjærlighet. Dette har jeg på pinnene - et saktegående pirkepar og et hurtigtog på pinne 3:

Siden det meldes flom fra himmelen, er det bare å strikke videre. God helg!

2 kommentarer:

Laila sa...

Sokkebøker er kjempegøy :-)

gyldenkron sa...

Så koselig. Høres ut som spennende bøker. Ha en flott helg, på tross av flomvarsel