torsdag 26. juni 2008

Pakker, hurra!

Det anbefales virkelig å gifte seg. Da får man så masse pakker!
Jeg skal ikke vise frem alt her, dette er tross alt en strikkeblogg, men jeg måtte bare vise frem den pakka som overrasket aller mest:



Nøstebarn-boka (en av få strikkebøker til barn som jeg ikke har kjøpt meg selv) og to nøster Merino Lammeuld!

Eller som min kjære sa: Hvor er det blitt av gaven til meg?!

Fornuftig som han er, skjønte han kjapt at svaret på det spørsmålet er soleklart: Gaven er en kone som strikker varme og deilige ting både til ham selv og barna våre. Kan det egentlig bli bedre?

Gaven kom fra fetterne mine, som mistenkes for å være smuglesere av denne bloggen. Tusen takk!

Samme dag som Nøstebarn-gaven kom, fikk jeg også siste pakke fra Hemmelig Venn på Hobbyforum. Og jammen var det ikke fra den jeg hadde sendt til selv! En skikkelig bortskjemmingspakke, var det.

Sjokoladeovertrukne jordbær, lekkert sjalgarn fra Marie Victoria og mønsteret til Estonian Garden Wrap av Evelyn A. Clark.



Tusen takk!

Og til sist har jeg fått en liten gave til meg selv fra meg selv, via Capris:

Ingen kommentarer: