tirsdag 6. november 2012

Nerding














Min mann lurte litt på om jeg egentlig kom til å bruke Íslensk sjónabók, eller om det kom til å være en av de smale titlene (ja, ikke fysisk, da) som ble stående i hylla. Nei,sa jeg, og står for det. For eksempel kan mønstrene i boka også brukes når man skal ha kvalitetstid sammen med fireåringen og perler. Sant det ble fint? 

De fleste nerdene jeg kjenner kan overføre lidenskap fra ett område til et annet. Så også her. Dessuten er det litt perlenerding på gang. Dette er ikke bare gjennomsiktige perler, det er til og med gjennomsiktige perler med glitter i. Som verden har gått fremover siden jeg var barn!


Om noen lurer på hva denne perlinga kan brukes til, så kan jeg melde at denne vesle saken her er perfekt til å sette en varm kopp te på. Varme tekopper går det mye i fremover, så vi trenger nok mange, mange.

3 kommentarer:

Olaug sa...

Kjenner meg igjen i å "overføre" ;`) Den boken ser helt topp og nyttig ut for meg! Fin blogg.

A-I sa...

Det der ble stilig!

Monstermønster sa...

Hamaperler med glitter. Stas.

Kjekt å kunne nerde litt sammen!