fredag 10. desember 2010

På tur med Bernadette

Bernadette og jeg har tatt oss en liten tur igjen. Siden ingen av oss har så mye erfaring, holder vi oss til ting vi allerede kan. To nye mapper med glidelås, begge av diverse saker fra stofflageret:

Liten mappe med plass til lommebok, mobil og nøkler.

Litt større mappe som kan brukes til mindre strikkeprosjekter. Det gikk akkurat nedi fem nøster med Kasjmir-alpakka, så den er sikkert fin til sokker og sånt.

Om noen bare kunne fortelle meg hvordan jeg får hjørnene der glidelås møter kant pene nå, så begynner det å ligne på noe. Da er det kanskje på tide å utvide menyen litt også?

4 kommentarer:

Anita Tørmoen sa...

Fine små punger:) Sykunnskaper er ikke min greie, men noen kan sikkert et lurt triks ang. glidelåshjørnene:)

amylin sa...

så fine sypunger!

Fru Keilegavlen sa...

Flott mappe!

mari sa...

så flink du er! ærlig talt, når du har en søster som er sømlærer, er det jo strengt tatt bare å spørre! hehe. jeg kan lære deg noen glidelås-triks i jula;)