tirsdag 28. april 2009

Om sjelefrender

Det hender jeg kjøper garn som jeg ikke er helt sikker på fargen på. Riktignok gjøres det ikke så ofte. Det går svært ofte i lilla, sjøgrønt og naturfarger. Men av og til blir jeg tiltrukket av garn selv om det ikke er "helt meg". Det oransje garnet til venstre her er et godt eksempel:

Jeg vet ikke om jeg tror på sjelefrender som sådan. Eller telepati og denslags. Men litt selsomt er det jo, at omtrent i samme øyeblikk som jeg går hen og kjøper tre nøster Silke-tweed i en farge som er litt uforklarlig tiltrekkende, står min lillesøster med disse tre nøstene i hånda:

Vi har begge vært tiltrukket av fargene, men det har vært noe som skurret. Kanskje fordi vi har kjøpt hverandres garn?

Nå er imidlertid feilen rettet opp. Det er greit med søstre. :)

1 kommentar:

mari sa...

hihi. jeg liker telepati.