mandag 4. juni 2007

Ønskeliste til hemmelig sommervenn

Jeg har meldt meg på hemmelig sommervenn på Hobbyforum, så nå gleder jeg meg storveis både til å sende, og få pakke.

Her er den ønskelista jeg kan komme på i farta:
- Bambuspinner
- Hjemmelagde maskemarkører
- Hjemmesydd oppbevaringsgreie til strikkepinner
- Garn (elsker alpakka, bambus, ull og bomull, liker ikke syntetisk)
- Oppskrift på fint sjal i hullstrikk, og klassisk barnetøy i femtitallsstil
- Fine grytekluter og kjøkkenkluter

Jeg er glad i de fleste farger, unntatt gul, en del oransje, og alle pasteller.
Også elsker jeg te, særlig rooibush, og samler på elefanter.


Om jeg kommer på noe mer, oppdaterer jeg her.


I've signed up for the secret summerpal at Hobbyforum, and am looking forward both to sending and receiving a package.

Here are the wishes I can think of:
- Bamboo needles

- Homemade markers
- Homesewn needlecase
- Yarn (love alpaca, bamboo, wool and cotton, dislike synthetics)
- Receipes for lace shawls and wraps, and vintage baby clothing
- Nice ovenmits and dishrags

I like most colours, with the exception of yellow, orange and pastels.
And I love tea, especially rooibush, and elephants.


If anything else comes to mind, I'll update this entry.

Til sist vil jeg vise frem nok en tovet ting som er blitt ferdig i det siste.
En tovet brosje formet som lilje.

In the end I want to show off another felted thing that was finished recently. A felted needle shaped like a lily.




Garn: 20 g Létt-Lopi-rester
Tidsbruk: 3 timer
Pinner: 6 mm
Mønster: Flower pins - lily fra Domiknitrix av Jennifer Stafford

Yarn: 20g Lètt-Lopi leftovers
Time: 3 hours
Needles: 6 mm
Pattern: Flower pins - lily from Domiknitrix by Jennifer Stafford

Ingen kommentarer: