tirsdag 22. mai 2007

Flink jente!

Jeg flinker meg!

Ja, jeg er også en av dem som lider av èn sokk-syndromet.
Det er til og med så ille at jeg har pådratt meg èn vott-albue.

Men det nytter jo ikke når aller søteste søster skal levere begge sokkene i oppgaven sin. Så da gjelder det å ta seg på tak. Jeg begynte på søndag, og strømpe nummer to må være ferdig neste mandag. Mønsteret sitter heldigvis fortsatt i fingrene. Så langt ser det lovende ut:




Men tror det er best jeg får tid til blokking ...



Dette blir mitt bidrag nummer 2 til AG3-alongen på Hobbyforum.
Nå mangler jeg toving, og skal være ferdig ved utgangen mai. Det kan holde hardt, men jeg har fortsatt litt tid igjen neste uke. Jeg er optimist, som vanlig.



Dessuten fikk jeg pakke i posten i går!
Bytte for sjalet jeg sendte Rosa på Hobbyforum:
Ett par grytekluter, 100g Online sokkegarn, og 100g Frøyagarn.
Tusen takk, det falt i smak!

3 kommentarer:

Frk.Badegakk sa...

Du må ha en fantastisk disiplin som klarer å strikke to stk av de lange strømpene der!!!!
Jeg har litt avresjon for ting man må strikke to av... særlig når de er lange... Men av og til glimter til og med jeg til...;)

Bra jobba=)

Anonym sa...

Se der ja, nå er du i gang med stømpene igjen...men når leverer man strømper i en oppgave? Må tenke litt på den tror jeg. Er forresten et stygt syndrom det der,vet ikke helt om noe botemiddel.

Anonym sa...

Ja, det er noen flotte flotte strømper, rett og slett...*sukk*

Skulle gjerne hatt tolmodighet til sånne...hehe;-)